پالادیوم

پالادیوم


من از رندی نخواهم کرد توبه
و لو آذیتنی بالهجر و الحجر

پیوندها

سیندرفلا

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴ ق.ظ

 

 دریافت

  • ۹۶/۰۵/۱۸
  • نویسنده ....

زنان

نظرات  (۶)

خیلی خوب بود :)
دستت درد نکنه و ممنون ^-^
پاسخ:
خواهش می کنم:)
سیندرفلا :))
از همون اولش نچسب و درنیومده بود. واقعا چه تفاوتی وجود داره که سیندرلا باورپذیر میشه و سیندرفلا نه ؟ سوالم جدیه واقعا!
پاسخ:
چرا فکر می کنین سیندرفلا باور پذیر نیست؟به نظر من که هست:))
به پسرای امروزی که نگاه می کنم،میبینم خیلی باور پذیره:دی
  • ماهی کوچولو
  • جوابت به کامنت حاج مهدی :))))) 
    من که شخصیت محبوبم جوجه اردکی بود که فکر میکرد نمیتونه شنا کنه ولی تونست :دی
    منم خیلی چیزا رو فکر میکنم نمی تونم و تا این میاد تو ذهنم میگم نه نه جوجه اردک تونست شنا کنه منم میتونم غلط کرده کسی که بگه نمیتونی :)) 
    و این کتاب دختران یاغی رو حتما باید بخرم :دی
    پاسخ:
    فکر نکنم تو نیاز داشته باشی این کتاب رو بخونی دختر یاغی درونت فعاله:دی
    این دخترهای یاغی فشار آدم را جا به جا می کنه :دی

    هر که را جامه ز عشقی چاک شد
    او ز حرص و عیب کلی پاک شد...
    پاسخ:
    :))
    اتفاقا یه فیلم طنز با بازی جری لوییز هست به اسم سیندرفلا که همون سیندرلای مردونه است من خیلی سال پیش دیدمش 
    پاسخ:
    شما وبلاگ ندارین؟
  • ماهی کوچولو
  • واسه دخترم میخوام :)) 
    پاسخ:
    اونم خاطراتی که تو وبلاگت نوشتی،بخونه کافیه براش:))