پالادیوم

پالادیوم


من از رندی نخواهم کرد توبه
و لو آذیتنی بالهجر و الحجر

پیوندها

پرسش

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ب.ظ

جناب دخانچی سوالی رو توی صفحه شون مطرح کردن که برام جالب بود،دوست دارم بدونم پاسخ شما به این سوال چیه.

  • ۹۶/۰۶/۳۱
  • نویسنده ....

میلاد دخانچی

نظرات  (۱۰)

سلام
فکر میکنم هر دو رو شرکت میکردم
معاویه توی سیاست ورزی و مکاری و به عبارت الان جنگ رسانه ای قوی بوده و همیشه دوست دارم تکنیک های این کار رو بدونم، فیلم ها و انیمیشن های هالیوود هم ازین نظر برام جذابن، تکنیک کار!
ولی اگر قرار بود فقط یه استاد انتخاب کنم صددرصد امام رو انتخاب میکردم، چون حتی اگر یک کلمه از درس نفهمم ولی مطمئن هم نشینی با انسان بزرگ برای آدم درس داره، چون توی تک تک کارهاش سلوک توحیدی داره که توی آدم دیگه ای به اون کیفیت نیست.
زمان دانشجویی کلاس درس استادی میرفتم که انگشت کوچیکه امام حسین هم نیست ولی همین دیدن سلوک باعث شده بفهمم آدم حسابی ها تو چه دنیایی سیر میکنن...
فوق العاده اس... 
در مورد نمره هم فکر کنم هیچکدوم‎...
ببخشید دوتا کامنت شد
به‌جز سوال آخر بقیه‌شو میشه جوابی درست کرد براش. ولی چه بدونیم چه نمره‌ای بهمون میدادن آخه :| 
برای سوالات قبلی‌ش، خب حسین ابن علی رو انتخاب می‌کردم و توی کلاسش آزادگی و از اون بالاتر، دین‌داری رو یاد می‌گرفتم... و کسی که از کلاس امام چیزی یاد نگیره، جداً هیچ‌جا هیچی یاد نمیگیره و اگه بخوام به سوال آخر هم جواب بدم، به‌نظرم معاویه نمره بهتری بهم میداد با توجه به وضعیت فعلی‌م... 
هر دو رو می افتادم.
سرکلاسای معاویه نمی رفتم. کلاسای امامو میومدم همشو ولی یادگرفتن کجا و عمل کجا.
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • چه سوال سخت و عجیبی! واضحه که در لحظه اول میگیم کلاس حسین بن علی(ع). ولی خدا کنه در شرایط واقعی هم بتونیم همین تصمیم رو بگیریم.
    من استوری رو که دیدم، هر جوری فکر کردم دیدم احتمال نود درصد کلاس معاویه رو میرفتم. بیتعارف :-|
    نمیدونم دانشش چقدر کاربردی میبود اما قطعاً نمره خوبی میگرفتم.
    گرچه عمروعاص اگه کلاس داشت، خصوصی هم بود، میگرفتم :-)
    درضمن الان به نظرت کلاسای معاویه خیلی خیلی بیشتر از امام حسین ع نیست؟
    چرا نباید هر دو رو شرکت کرد ؟

    کلاس امام که مگه کور از خدا چی میخواد؟
    اما مستقلا در مورد معاویه؛کلاس معاویه رو به معنی یاد گرفتن راه های فریب و سیاست ورزی و اینا هیچ وقت!
    اما اگر به معنی دشمن شناسیه حتما،ضمن این که حتی با این مزیت دشمن شناسی هم اگر ببینم حرفاش داره خیلی روحمو کثیف میکنه بازم رها میکردم و دیگه نمیرفتم
    من از بچگی تو فاز نمره نبومدم..





    معاویه 
    نمره نمی آوردم از هیچ کدومشون

    منم هر دو را شرکت می کردم ولی خوب ادامه تحصیلمو توی کلاس های حسین بن علی می دادم